Saturday, November 13, 2010

cinter?? adakah ak dilamun cinter??

bg pernyataan diatas, sori xleh jwp,, haahah Kali nie ak nak ckp KL+kedah+perak+kelantan+t'ganu  pulok,, hahaha,, saper xphm lantak korang laaah!!!
dalam kehidupan, kite xkn penah sedar apa yang dilakukan oleh seseorang terhadap diri kiterrr merupakan satu petanda yang dia mencintai kiter. Dia tidak ingin kite tahu secara terus daripada mulut dia tetapi dia menunjukkannya melalui perbuatan. Berikut merupakan 13 ciri-ciri yang dilakukan oleh seseorang yang menunjukkan bahawa dia mencintai kiter.
  1. Orang yang mencintai kiter xkan mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kome. Yang dia tahu di hati dan matanya hanya ada kome satu-satunya.
  2. Walaupun awak sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak perduli! Aper yg penting, dier sentiaser hrapkan awk bhgia,dan awak sentiaser jd gadis impian dier .
  3. Orang yang mencintai mung selalu menerima mung apa adanya, di hati dan matanya mung jer slal yg molek walaupun mungkin berat badan mu meningkat secare mendadak,
  4. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu aper mung wat.dok mkn setep masa ker, cth laa.
  5. Orang yang mencintai hgpa akan hantaq SMS seperti ‘selamat pagi’, ‘selamat hari minggu’, ‘selamat tidur’, ‘take care’, dan lain-lain lagi, walaupun hgpa tidak membalas SMS nya, kerana dengan kiriman SMS itu lah depa menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang berbeza, bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.
  6. Jika mu sambut hari mu tubit tengok dunia neyh [lahir] dan mu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya awokyo akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.
  7. Orang yang mencintai kome akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kome, bahkan mungkin kejadian yang kome sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya. dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat bersama kome itu tidak boleh berulang selalu.
  8. Orei yang mencintai mu akan learn menggemari muzik2 peberetmu, bahkan mungkin meminjam CD milik mu, kerana dia ingin tahu apa kegemaran kamu – kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya dia berjaya.
  9. Kalau kali terakhir berjumper kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan kamu – kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.
  10. Jika hg mengatakan akan menghadapi exam, dia akan tnyer bilanyer nk exam, dan saat harinya tiba dia akan hantaq SMS ‘good luck' nk bg semangat kat hg.
  11. Manusier yang mencintai koooomu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kooomu  itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi baginya barang itu sangat istimewa.
  12. kekdg tuh, kalu time bergayut, dier akan senyap dua tiga second mahupon seminit, haaa, sebenaqnya dia gugop seket nk ckp ngn mung sbb mung tuh ratu(p)@rata(L)  ht die,,[malu]
  13. Dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh dimata, dekat dihati?’
p/s “Pernah adakah orang yang berbuat seperti di atas kepada kamu? Jika ada, jangan pernah mensia-siakan orang tersebut… Kamu akan menyesal melakukannya!”

18 comments:

kintsugi07 said...

tak penah pom.hakhak

L said...

hahaha,,budak2 mana tawu aper nieeh,, huhu

Atika Natasha said...

ad0ii...sakan aih mr L kita..hhee..thniah2 anda suda mnemukan chenta anda..

L said...

ait,, ader ak kater ak telah menemuinya kah cik ika,, huhu

aisyah thaqif said...

hik ! hik ! ada gak orang ponah buet cmni kt eden . tapi sejantina ! haha ^^

L said...

jgn gitu, bek bg L jek yg wt g2 kt ecah, huhu

Fiqah Alias said...

sakan aih encik L nie yer..huhu..amboi3 encik L..baik punyer offer..xper3..bile tbe msenye..insyaallah sume org akn ad la kot rse gtu..

L said...

ait, adoi2 huhuuhu,, bukn per sajer2 men2 jek, huhu

Fiqah Alias said...

a'ah...tau men2...syok dy yer...nk join jgk bleh...?? huhu...

L said...

huhu, jgn la men2, sius laaaahhh,, huhu

Fiqah Alias said...

lohh...td kate men2...kte nk men2 jgk x bleh plak...

L said...

lohhh, u ngn i kener serius laah, maner leey men2 huhu

Fiqah Alias said...

......wekkk =P hehehe....bkn ker sebenonye ade 24 ciri-ciri bile kte dilamun cinte...??
hehe..dR L = dR Love...sinonim sgt3 laaaahh..hek3..

L said...

hahaha, mana nk taww,, dR barujek belajo 13 ,, lg 11 xabezzz, lecturer meninggal,, huhu

Faiz said...

u ngn i kene serius???ai Z ad pape ke ni???hahaha

l said...

ait abei, aloooh, ak men2 jek, phm2 lah ak cmner,, haha

Sulaihah Omar said...

hahaha...a'ah..mmg xde T_T...yg ad sume contra dgn yg kt atas ni...

L said...

peeerh,, kejam2, xper2, meh L bg yg sinonim ngn atas saner tuuh, huhuhu ~just kidding~