Tuesday, November 9, 2010

aku suker exam,, =)


aku makan kat kedai tgahari tadi. trase mcm tercabar saje kelelakian aku bile budak2 ni makan laju semacam. aku baru makan sikit, diorang dah abeh separuh. shit. oleh sebab aku menumpang moto kawan aku,aku terpakse la makan cepat2 supaya dia takde la menunggu aku nanti kan.

lepas makan terus blah. bese lepak2 dlu sembang2. tapi tu dlu. skg atmosfera dah laen. sume kejar mase. sume benda nak kene wat cepat2 skg.

aku rase aku dah tahu kenapa budak2 ni tak suke bile dah dekat final. sume bagi alasan tak sedia. padahal kalo bagi mase lagi sebulan pon aku rase budak2 ni stadi last minet juge.

dan aku tak suke stadi week dan exam week ni sbb dia bese nye menggugat kemelayuan aku. takkan melayu ilang di mesia ni. aku peduli ape ngan exam ni.

p|s : kepada yang lampi yang tak paham tu, aku pedulik ape !!
 

6 comments:

Fiqah Alias said...

huhu..ada amaran keras dr kerajaan 2..huhu...
p|s : kepada yang lampi yang tak paham tu, aku pedulik ape !!

mujo la bce hat nie trus phm..(i2 pn pas terbace amaran keras kt bwh 2...)agak seram disitu...

L said...

hahaha, naseb xlampi dah eeeeh,, kui3

kintsugi07 said...

oke.
aku lampi.
sumpah tak paham

L said...

bukn lampi, lampin pom ader gk, haha, budak2 mmner pham,,,

kintsugi07 said...

ah,
cirit.....

L said...

ceeh, curik ayt ak, cirit betol!!haha