Friday, November 5, 2010

Aku wat duLu-duLu..jgn bacer malu...

maen kejar2.polis dan pencuri.baling bola kat piramid tin.sembang pasal basikal.kencing berdiri.tak sabar tunggu cekgu garang cakap kelas tamat dan kamu sume buleh balek.kejar ayam sape2 tah.usik budak pompuan dalam kelas.sorok pencilbox pompuan sampai dia nangis.dan..etc.takkan nk tulis sume kot.mmg tak abes la.

ape ye atas ni.ni la mde2 yg aku wat mse zaman pemerintahan bersultan dipraktikkan di siberia.duabelas tahun lalu.dah lame kan.tapi aku masih igt la.aku belum tinggal di rumah org tua lagi dan takkan kot.heh..


maaf.intro mmg mcm tu.aku tak reti nk wat intro secantik Selena Gomez.

dulu.aku suke betol la pekataan dulu ni.nostalgic dowh.ok.back to the setorii..dulu mase dajah dua.umo aku 8 tahun.aku tak skip tadika okeh.abahku anta aku ke sekolah.abah mase tu bawak moto 70 cc.laju sial.kalo naek beskal takde sampai laju mcm ni.

as the result,rambut aku yg mmg tak reti2 nk sikat mase tu,dah berserabai.aku masuk tandas.aku basahkan.bkn celup kepala dalam mangkuk ye.pakai air paip basuh tangan la.

aku gayakan rambut.gaya rambut mcm franky si character one piece tu.tak tahu? rambut mcm pacak la sket.aku masuk kelas.tahu ape budak kelas aku kate.

mereka lol pada aku.sh*t.aku bkn karekter komik.knape gelakkan aku.ade yg kate mcm otrolmen,trojen,kude takde ye.maap.ape2 tah lagi.aku lupe plak.

aku pon menukar gaya rambut.mase tu jugak.mcm differentiate mase.mase tu jugak.ade paham.susah jugak nk wat gaye rambut seperti anda baru saje mgon tido.ini ade lah fesyen.bkn tak mandi tahu.

sekarang..

budak2 yg same umo ngan aku keramaian nye rambut mcm aku wat mase aku kecik dulu.aku nk lolz kan dorg ke..patut ke..? tak patut.aku taknak cari pasal.nampak sgt dulu mereka sume dengki kat aku.aku setahun cahaye lagi maju drpd mereka.

kamu sume ketinggalan zaman.kuno.

3 comments:

Anonymous said...

Z, mu mmg gila!! haha

Fiqah Alias said...

cehhh...bce ngn muke pnuh feeling siap ngn lgu background yg suspen ag...igtkn pe laaaa..upe2nye nk cte psai rmbut landak beckham yg dy dh wat dlu time dajah 2..wat suspen jer...

L said...

ha3, biolaah, kui3