Monday, August 22, 2011

Awalnyer sambut Hari Rayer!!

Assalamualaikum. aser macam dah lamer sngt xupdate. hurmm, sebok seket dgn esaimen berguni2 nk kene antar sebelum cuti raya ni. pergh. so kemungkinan besar L xleh la nk update or nk bw . kesebukan tahap melampau.. huhu.. cuti raya plak sat jak. sampai 4 hb jek. sedehnyee. pas tue, kene g pengalaman berasaskan sekolah (pbs) la pulok. huhu, lg la xde masa nk update belog. urrm. so dikesempatan yg ada nie. aser macam awal la pulok. L nk ucapkan selamat menyambut hari raye aidil fitri. mohon ampun kepada sume ahli2 blogger sekelian. pergh. tp kita kene engat ramdhan xhabez ag. dan kita berada di fasa yg ketiga. jd jomla kita ramai2 menggunakan peluang menggunakan masa yg ada utk mmperbnykkn ibadah sunat kita. ok setakat tu saja la kot. puaser jgn xpuaser yerk=)

26 comments:

syasya said...

hehe selamat memanfaat kan fasa ketiga L..selamat membuat persedian syawal juge..selamat hari raya..=)

cemomoi said...

ada tinggal sikit je lagi malam ganjil untuk cari lailatu qadri

saya cello191 said...

selamat hari raya,,,manfaatkan hari2 terakhir ramadhan..
and moga lancar semuanya..^^

Miss Xyz =) said...

Slmt Hari Rye jgk, Maaf Zahir Batin.. YE, sye maafkan.. hekhek3

tips said...

PBS..? kerjaya dalam bidang pendidikan ye?

L said...

tips>> a'ah bakal guru. huhu. pbs tue g tengok2 ambil pengalaman. pastue, ada la esemen2 kami yg ada kaitan kat sekolah. huuu... ngaja bila guru besar suh ngjar laa. huhu

Bidadari Syurga said...

sambut awal takpa... janji puasa habis hahahahahah....

eima said...

selamat hari raya jugak utk ko ... mana tau aku tak sempat raya ke hape kan .. baik wish siap2

syasyah_biscuits said...

selamat hari raya maaf zahir batin kalau ada salah n chopp... melalut ok
selamat ari raya
n gud luck!

khairul said...

lagi 3 hari nk cuti..lambat rasanya

~SaL IjOu~ said...

oh, pbs nnt byk masa terluang..boley nyelit2 wut esemen~ ;p
slamat bergumbira di hari raya ye~ =)

aleen aiden said...

slamat menyiapkan esaimen!heh~ ;P

Anonymous said...

Salam lebaran.....




ikatankasihku

cemomoi said...

baju raya dah bli? kang tak ble raya plak

Anies Anessa said...

raya jgn tak raya

Saiazuan said...

rya dah dkt.. aku kna sdiakn banyak draft tuk raya ni..haha

Puteri said...

slamat ari raya..semoga jadi cikgu yg bagus kelak..

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Salam Idulfitri, maaf dipinta andai ada silap dan salah saya..

TaqabbalalLah minna wa minkum ya Kareem...

puteri ain said...

selamat haru raya. :) maaf zahir dan batin

ahsfantasy24 said...

Salam ukhuwah,
Salam Aidilfitri,
Salam Kemerdekaan.

Di bulan mulia, Syawal ini saya mengambil
kesempatan menyusun jari memohon maaf
kiranya ada salah dan silap yang mengguris
hati.. Salam kemaafan;

- ahsfantasy24.com.

visitme@FaTiN cOrNeR said...

selamat hari raya aidilfitri..

khairul said...

tuan rumah masih bercuti ker :)

Arpiiz said...

selamat hari raya..hehe

apik pehe said...

hehehe..salam aidilfitri

cik azeya said...

selamat hari raye! heheh

ain dzaya said...

selamat hari rayer L.....
mm...manusia yang beribadat tidak semestinya berakhlak.....dan manusia yang berakhlak tu tidak semestinya beribadat...
perlu mencari kesempurnaan pada dua2 aspek tu...