Friday, January 11, 2013

Kembali Beraksi!



Alhamdulillah petang td L dah boleh main bola!!! yes!
CUma tak boleh nk lincah-lincah sgt lah. Masih berjaga-jaga masa main.
Nikmat kaki selalu kita xhargai. Kaki ni la yg selalu kita bawa p tempat maksiat, 
kurang sgt pergi ke tempat yg diredhai Allah.. Ya Allah aku mohon kau lindungilah kami
semua dari segala kemaksiatan yg ada. Moga kami menjadi hambamu yg bersyukur..
Amin...

23 comments:

umialya said...

engkar nasihat doktor ya..

L said...

erk.. huhu.. bosan la akak duk rumah petang-petang taktau nk buat apa.. =(

syasyah_biscuits said...

bukan engkar lg dah tapi dah durhaka kpada encik doktor suda :p

Werdah said...

Sala L

Semoga tak bertambah mudharat..terima kasih ke blog saya

misz aisya said...

kaki awak tu kenapa? sy pon penah bengkak buku lali seminggu sbb maen netball. sakit sgt. itu pun dah rse sedih sgt2. :)

L said...

huu. tendon koyak.. main bola.. dah seminggu dah.. =(

Cheq Kaq said...

Baik tunggu pulih sepenuhnya dari kena lg teruk kat padang..nk sepak bola tersepak kt kaki pulak kn naye nt..ishh L ni..degil tau!

L said...

erm.. baiklah kak kaq. =) kene berehat dulu.. =)

khairul hassan said...

jaga2 bro..


sikit lg aku nk jd YB.http://www.gilamodified.com/2013/01/show-off-kembelia-dan-sukan-penang-jan.html

Miss Xyz said...

kalau kaki tgh sakit main masak2, guna tgn tak guna kaki kan? ahaha

ieda said...

alhamdulillah ..
sorry dik , dah lama x berkunjung huuh ..

Knor said...

best sgtlah main bola ni ye..

Aishah Jahirah said...

L kenapa kaki....elok2 main bola pun...:)

L said...

knor-bukan bez, tapi bosan la akak duk rumah.. erm2..

aisyah jahirah- tendon koyak akak.. huu. baik.. =)

Princess Nusy said...

Amin..knapa dgn kaki? moge cepat sembuh..dah lama xblogging sini..peace.. =)

Tihara said...

tak nyempat2 yer nak main bola..
selain kaki, mata, telinag, mulut..moga Allah pelihara kita semua

Pn. Sheila@CC said...

Allhamdulillah... amin... smg cpt sembuh...:)

suri solehah said...

amin..dah boleh main balik tu..kira dah baik la tu..main tu terapi sebenarnya..hehe

onie said...

aippppppppppp,jaga kesihatan tu :D
semoga cepat sembuh ye

LiYa HaNiF :: said...

hamboi sukanya dia... jaga kesihatan tu tau

Mohd Lokman Bin Ramli said...

amin.. lepas ni bawak lah kaki tu melangkah ke masjid banyak2.^_^

Nur-nba said...

Semoga kita bersyukur dengan nikmat kurniaanNya...

QA's ~ mamapapa said...

salam kenal,jmput follow kmbali :)