Thursday, July 26, 2012

Kamu Percaya atau Tak?


Allah kata kamu sedekah dijalan Allah, Allah akan melipat kali gandakan 
rezeki kamu! Kenapa masih TAK PERCAYA JANJI Allah ini?
kalau anda PERCAYA
Marilah bersedekah!!!!!!!!!!!

27 comments:

Anum said...

insyaallah

Deru Ombak said...

Sentiasa percaya dengan janji Allah. Insyaallah...

keri ikhwan said...

time ramadhan ni lagi bnyak berlipat -lipat pahala digandakan.. :D

Pn. Sheila@CC said...

InsyaAllah....

anif abdullah| AA said...

semoga ibadah kita diberkati oleh Nya.aminnn

ieda said...

setuju dik ...
insyaallahhh ;)

Cendol said...

percaye!yakin!u get what u give

Cik Kidal said...

Bepegang teguh dgn janji Allah~ Jom infaqkan harta dijln Allah.. Ikhlaskan niat, tmbh2 bulan ramadhan ni! haha~

Kakzakie said...

Kakak memang percaya. Pagi kakak beri pada pakcik kudong masa dlm perjalanan, petang balik dah ada rezeki berganda kakak perolehi. Cash Allah bagi..

Iefa Ujang said...

insyaAllah . brsedekah ni mngingatkn kita supaya pndang kebawah n brsyukur dgn segala pemberian dri Allah :)

naim said...

gua caya bro..

http://pemudattbc.blogspot.com/2012/07/setianya-kasih-mu.html

khairul said...

betul bro..aku mmg percaya 100%

Akue Achik said...

insyaAllah..

ieja amieja said...

assalam ..
yakin 100%..bukankah janji ALLAH itu pasti..

Aishah Jahirah said...

selalunya mcm tu la...kita bg kat org yg memerlukan,kita akan dpt lebih lagi...

Chuu Muqhlis said...

harap2 sy akan lebih ikhlas dlm bersedekah :)

Tihara said...

insya Allah banyak berkat dan rahmat dari Nya dengan bersedekah :)

MamaEma said...

INSYALLAH...sedekah dgn harta, sedekah dengan doa...sedekah dengan hati yang ikhlas..

Edy Fee said...

hehe sedekah byk sikit...pahala share

makchaq said...

J

makchaq said...

J

makchaq said...

Janji Allah sentiasa benar... Bersedekahlah dengan apa yang termampu.. Pahalanya berlipat ganda...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

jom bersedekah..
selamat berpuasa..

New Hope said...

salam,

betul,

KLIK tawaran ke IPTA tapi course tak boleh pilih

♥ sitifarhana ♥ said...

smakin byk kita mmberi,smakin berlipat ganda la rezeki...kan? :)

Arra Ahmad said...

memberi selagi boleh:)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

janji Allah tu pasti! :)