Monday, July 16, 2012

Ilmu bukan utk Dimegah






p/s L tgh bajet sibuk... besok L bw....=)

34 comments:

sea_lavender said...

sampaikan walaupun sepotong ayat :)
terus berkongsi agr kita dapat manfaatkan =_=
Salam Ramadhan bakal mnjelang tak smpai 5 ari lagi... moga kedatangan bulan ni memberi p'hijrahan diri ke arah lebih baik dalam mendapatkan redha Allah dunia dan akhirat :) Insya-Allah.... moga kita dapat bertemu Ramadhan.. Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan ;)

L said...

insyaallah. Xsabar nk tggu pose..=) moga dlm buln puasa nt dpt jd sekolah utk kita berubh lbih baik.. amin,

naim said...

Ilmu adalah pendinding diri, ilmu untuk beramal, kalo lebih cikit boleh mengajar kepada sahabat lain..

:D

http://busuk.org/ping/view/250264

Hanamiko Sakura said...

ilmu bukan untuk dimegah.. tapi untuk diamalkan :)

Kakzakie said...

Walau sedikit tapi boleh dimanfaatkan lebih baik dari tiada...

kaki bola said...

oh, alhamdulillah bila menulis dan bercakap kita perlu sedar kita mesti akan buat silap dan terimalah apa yang org lain tegur dgnn hari y terbuka.

Knor said...

YE TAK SABAR..

faraherda. razalan said...

Tak pnh ckp ilmu pun. Smpi bile2....x kan sempurna.

=D

Telor Power said...

janji berkongsi ilmu yg bermanafaat juga dah boleh dikira bagus.


aku juga bukan sempurna, tapi cuba mencari bagi sempurna

Edy Fee said...

hehehe bgus la sedar diri kita ni sentiasa kurang..tak angkuh

Kazman / Sue said...

marilah teruskan berkongsi ilmu walaupun sepotong ayat....

keri ikhwan said...

sampaikan pesan tu sebenarnya lebih kpd mengingatkan diri sendiri. sambil2 tu berkongsi ngan orang len.

Arra Ahmad said...

kita manusia..tak perfect..:)
tapi saling mengingatkan

New Hope said...

salam,

ilmu diguna, kertas yg dimegah

KLIK warganegara ekspress kepda PATI di Sabah membimbangkan

ELFarahin said...

L? Macam name L dalam Death Note pulak. Hihii...JOIN jom! Ajak geng-2 sekali... :)

http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/07/1st-segmen-by-elfarahin.html

afeb pilah said...

ilmu dikongsi..hehehe..

Akue Achik said...

kongsi ilmu, balajr sesuatu yg baru.. :)

Kancil 8349 said...

terima kasih berkongsi ilmu

wahida said...

ilmu adalah utk dikongsi...

MamaEma said...

INSYAALAH apa yg disampaikan akan diberi pahala kepada yang menyampaikan

ieja amieja said...

assalam..
kesempurnaan x dtg sendiri..kena cr dan usaha..itupun blum tentu dpt kesempurnaan hakiki..bila saling mengingati org lain jg dpt manfaatnye..t.kasih daun keladi

Tihara said...

kita hambaNya yang lemah berbekal sedikit ilmu yang dianugerahkanNya kepada kita..moga dengan saling mengingati,akan beroleh keredhaan Nya selalu..insya Allah

tirahzairi said...

#ahlan ya ramadhan#

xtaw nk komen pe...hihi

Kamariah Awang said...

Alhamdulillah, walau sepotong ayat yang kecil dan pendek, kalau berguna akan besar manfaatnya...

TF said...

moga terus berdakwah..salam ramdhan..:)

Izara4eva™ said...

:)

Aishah Jahirah said...

betul tu...kita pun banyak salah dan masih cuba perbaiki apa yang tak betulkan...tak salah saling mengingatkan..;)

Suhami Ahmad said...

tapi masih lagi manusia yang bermegah dengan ilmunya T___T

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

Hmmm .. Sy jugak sama. Cuba berpesan walaupun dengan sepatah ayat. Mudah2han tak disalahertikan .. ~_~

Iefa Ujang said...

alhamdulillah . berpesan2 sesama kita 2 baik n ilmu tu utk dkongsi brsma :)

Pn. Sheila@CC said...

akak mmg perlukan ilmu... cama ni blaja pun xmau pass... sedey sgt:-) sabar jer yg mampu...

profmie said...

betul sgt tu...wlupun hnya sepotnong ayat.yg baik mstilah dikongsi dan di ajar...

btw,slmt berpuasa yer L...hihi

Juliet_iRa~" said...

setuju..:)

salam ramadhan L ...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

ilmu untuk dikongsi, makin kita berkongsi, makin banyak ilmu yang kita dapat, sama macam bersedekah jugak :)