Tuesday, July 3, 2012

Hubby/bapak i pun tak tegur, u sapa nak tegur i?


Teraser? HAmik KAW!


Gune jari pun boleh uolls!
Akan digantung rambutnya atas API NERAKA sehingga
menggelegak otaknya!

p/s JOm sama-sama berubah kearah kebaikkan..=D

38 comments:

Woofer Storm said...

perubahan itu perlu,apa lagi perubahan kearah kebaikan..

Lama tak singgah sini..

Asrul "iLham" Sany said...

berubah dgn kehendak sendiri... itu lebih penting ~

Sue-Rya Qistina said...

wow! n3 yg agak menginsafkan dgn hanya menggunakan gambar je. bagus2! :D

Knor said...

PERGI KEDAI BAWA FAMILY MAKAN,BINI PAKAI TUDUNG,CANTIK DAH,TUP2 TANGAN BAJU PENDEK..TERUS KANTOI

SUAMI PULAK BERSELUAR PENDEK..KONON NAK SANTAI..SAMBIL BAWA FAMILY MKN..

DAH CANTIK DAH..TAPI TAK SEMPURNA

CANTIK PULA SI ANAK BACA DOA MKAN..AYAH DAH MASUK MULUT.


SITUASI SEBENAR YG SERING SAYA LIHAT..

Siti Arfah said...

amar makruf nahi mungkar. anda mmpu mngubahnya~ x sush utk jd baik . :)

profmie said...

Amar makruf nahi mungkar...
ape2x pun prubhn bermula dr diri sendiri..

naim said...

:)

terbaik. sapa baca mesti makan hato~ haha

QueeN TerataI said...

Sokong komen knor.. Queen juga selalu melihat situasi sebegitu...

.........cP~ said...

Salam.

Peringatan banyak tapi, hati sengaja tak nak dibuka.

Cik Suheela said...

sama2 mengingatkan..ulang2 kali pon takpe..mcm tu lah cara org tabligh slalu buat..ckp ulang2 ribu2 kali..satu hari nti, msti terbuka juga pintu hati org untuk menutup aurat bagi laki dan perempuan..tapi, mostly org tabligh bagi nasihat rumah kerumah untuk para lelaki ke masjid solat berjemaah..hehe..

xila riston said...

gulp!
terbaek L....
THANX INGATKAN!

Arra Ahmad said...

ya.ramai yang tutup urat berbanding aurat

misluvcoklat said...

sapa rasa pedas mesti makan cili bnyk..
hewhew =D

L said...

sekadar peringatan buat kita bersama..=D

ILA HonEyBuNNy said...

sentiasa beringat....n berubah ke arah kebaikan...

Woofer Storm said...

slmt mlm bro..

Telor Power said...

bersama kita berubah kepada kebaikan. tapi kalau org nasihat tu terima sajalah...jangan lah bentak2 sambil dgn nada keras dan emo

ஜ miss klanika ஜ said...

nah . ini nasihat stret punyaaa . no koner-koner . berubah satu hal,istiqamah lgik satu hal ~

nuyui a.k.a miss YUI said...

bgus2 entry ni..

are_lin@yu said...

mendalam..hehe..

Aien Alien said...

perubahan kearah kebaikan!

KhaiRin : anies said...

pendek cite...mereka amik mudah jerrr

fizafantagirO said...

Ya Allah , sungguh takut bila ingat segala balasan atas kemungkaran yg kita buat .. lama tak singgah sini .. :)

ieda said...

ingatan buat kita
sibbbbbb baik kesedaran memakain tudung dan menutup aurat dari kecl layie .. syukurrr ;)

Chenta Eyfa Latieyfa said...

Buat yg sehabis baik sblm kite dijemput pencipta.MOga Alalh merahmati & mmberkati kite semua..amin2

L said...

amin....

Pn. Sheila@CC said...

xpe la x guna jari pun, asal tutup dgn kemas... xde sapa nampak... hehe

MamaEma said...

walaupun ringkas..tapi mendalam maknanya...

Kazman / Sue said...

yakin boleh.... insyallah...

Nur Aischa said...

terbaik entri ni L, hehe alhamdulillah ^_^

MulutPayau said...

sama2 berubah ke arah kebaikan...terima kasih kerana mngingati....

onie said...

berubah la selagi bernafas...

dyabunga said...

walaupun gambar tpi mesej sampai..

New Hope said...

salam,


hurmmm

KLIK DASAR BARU SPA DITENTANG

Edy Fee said...

kurus keding terus kaki palsu

Nurrul said...

BETUL.. mesti berubah ke arah kebaikan...

sekarang Nurrul pun sedang memperbaiki kelemahan diri.. yg lain :/

Aishah Jahirah said...

maksud tersirat dan tersurat...sape mkn cili dia rasa pedas...;)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

bapak la key utama nak kena tegur.. hmm rasanya nak teman anak2 ke neraka sekali kot.. hmmm :(