Wednesday, July 25, 2012

Dr Mursi

Apa komen anda semua?

http://www.soutulmujahid.com/2012/07/apabila-presiden-mursi-berjumpa.html

p/s  mengambil iktibar,menulis sesuatu yg benar-benar sohih itu adalah wajib!

11 comments:

keri ikhwan said...

dah lama baca artikel tu tp tak berani nak komen.
kita tak tau apa2. apa isi yg dibincangkan dlm pertemuan, apa bentuk kerjasama yg dibuat.
kadang2 lebih baik diam.
Tapi setuju dngn hang punya komen kat entri tu.
rakyat Mesir dah menjalankan kewajipan mereka. menggantikan pemimpin zalim dengan pemimpin yg lebih baik. selebihnya biar Allah mengadili.

Deru Ombak said...

Salam L

Anty agree with Keri ikhwan.. Susah nak komen atau buat any judgement sekiranya kita tidak tahu what's going on.
Bagaimana pun, L sudahpun memberi satu komen yang baik pada artikel tersebut.

Anty ucapkan selamat menjalani ibadah puasa ye L..

blog-tips-kurus said...

kita kena selidik semua aspek sebelum buat kesimpulan...

wahida said...

errr...no komen....

faraherda. razalan said...

Subhanallah. Jauhkanlah kita dari berkata sesuatu yang jahat! Semoga Allah permudahkan kita semua.

Iefa Ujang said...

kita kena tengok dlu kesahihan suatu bnda bru blh kata apa2 . semoga kita brtemu jln yg baik dlm prjuangan ni . . . :)

MamaEma said...

hurrmm..akak pun tak reti nak komen apa..diharapkan kita dijauhi dari sifat-sifat yang dimurkai oleh Allah

naim said...

bro..

blog 2 sahabat naim.. beliau seorang aktivis HT..

bak komentar pertama.. berdiam diri lebih baik..

Hanya Allah sahaja tahu.

profmie said...

slm..
ase pnh bce sblumni.. xberani nk komen..
ape2x pun kena selidik dr semua aspek...cri yg kebaikn nya..
BERDIAM LEBIH BAIK DR BERKATA-KATA..

slm ramadhan.5 ramadhan 1433H..=)

Aishah Jahirah said...

tak taw nak komen apa.sejauh mana kebenarannya pun kita tak tahukan....

Cendol said...

dah bace artikel tu.tp entah la kan.rasenye mcm tak patut tu keluarkan artikel yg hanye berdasarkan gmbar je.kite tak tau yg sbnrnye..gmbar mcm2 skrg ni.lebih baik kalau siasat dulu lah biar jelas semuanye.elakkan fitnah2 n andaian yg tak baik apetah lagi kat org yg pd luarannye kite tau dia baik.dalamannye kita tak tau.
sekadar pndpt dari manusia mentah tak bnyk ilmu .