Wednesday, September 28, 2011

Sekadar Hiburan # 2

Seorang pesakit jiwa di sebuah Hospital Mental sedang asyik menulis surat yang kemudiannya siap dimasukkan dalam sampul. Selepas itu dia memberikan sampul tue pada seorang misi.

Pesakit : "Misi, boleh tolong poskan surat saya nie?"
Misi : "Boleh. Surat untuk saper nie?"
Pesakit : "Surat untuk saya lar..".
Misi : "Ye ke...apa isi kandungannya tu?..."
Pesakit : "Eh! cik misi ni banyak pulak soalannya.Nak tau tunggu la posmen hantar surat tue besok...barulah boleh baca isi dia".

Misi berlalu sambil geleng kepala.

31 comments:

Little Syrena said...

Lolz... =)

Nur Syazana Mohammed Sani said...

laaa ,. gitu pulak ? HAHA ,. nasib die memang sakit jiwa :DD

http://syazanasani.com

Prince Halilintar said...

aku pon geleng kepala ni

ch000tz axoera said...

hehehe lelama misi tu pon sakit jiwa :')

khairul said...

aku pon penin nie hehe

YOUsoF said...

Kehkeh.. Misi tu pun tanya soalan yang bijak.. ;D

MamaEma said...

yg bc ni dah naik heran

kjaharun said...

misi tu comel tak??

KaK LimAh Si SupiR said...

name p0n org sakit mental..ahahha :P

L said...

mmg comel pun misi tuhhh... biasa la tu melayan kerenah pesakit2.. huhu

Fara E's said...

haha , free2 kena ;p

zaty luvlianncezzz said...

heheheh. gurauan yg sememangye mcabar kesabaran yg kena layan tue. huhuhu.bukan gurauan kot tp mmg metal lah kan. hehe

Jum hayati di sini (^o^)
my diary

~Nana 귀여운~ said...

jawapan yang mintak pelempang,,,haha :P

Kamariah Awang said...

Memang sakit bebenolah tuuu..! Hahaha...

ieja amieja said...

hahahha..nama pun sakit mental..jgn misi tuh ikut sakit udah ler

syasyah_biscuits said...

memng lolz

wahida said...

kahkah...lawak okeh...

teha said...

hahhaa ! tu laa.. bnyk tnye sngt.. kn dh kena

~SaL IjOu~ said...

dah namanya pun sakit jiwa kan..hehe~

budakampung said...

layankan aje~

jomlah join..untuk suka2 je :)
http://storyofateenagers.blogspot.com/2011/09/pest-kontes-bai-budakampung.html

ILA HonEyBuNNy said...

hahhahah...memang betoi2 sakit la pesakit tu..heheh

khairul said...

kih3x

Hanis Azla said...

he..he.. kenalah tunggu posmen dtg yer..

cemomoi said...

sebab tu orang gila marah kalo kata dia gila. sebab kita yang gila, dia kabo!

Ct Aja said...

kikikiki.... adehh bekerja di sini perlukan kesabaran yg tinggi...

alif haris said...

hahahaha ,, sabo je ler ..

fadh leyanie said...

haha..pesakit mental mmg begitu..

lynda salim said...

haha . LOL . soo funny .

*misi sangat penyabar ^..^

cik sakdi said...

knape la misi tu layan beliau.hahaha

hira said...

erk. haha :D macam-macam punya pesakit la

♥cmª shIemª♥ said...

hehehe...^_^v