Thursday, December 9, 2010

Zorro n Robin Hood yg disanjung!!


Pada satu ketika, ada satu pertandingan untuk orang ramai menunjukkan kehebatan masing masing menggunakan senjata. Ada 2 peserta yang dapat masuk akhir, Zorro ngan Robin Hood. Mereka berdua pun masuk dalam hutan untuk berjalan jalan sambil mencari idea untuk pertandingan mereka. Sedang berjalan jalan, mereka terjumpa seorang perempuan dari kaum orang asli yang sungguh cantik.

Mereka berdua sepakat untuk bertarung dan siapa yang menang akan dapat perempuan tersebut. Mereka pun memanggil perempuan tersebut dan meletakkan sebiji epal d iatas kepala perempuan itu. Memula Zorro nak mulakan pertandingan. Dia pun bergerak sejauh 50 meter dari perempuan itu dan membaling PEDANG nya kearah epal diatas kepala perempuan tu. Zuuupppp, terbelah dua epal tu. Perhgggg, dengan bangganye, si Zorro jerit... "I AM ZORRO... .."

Kemudian giliran Robin Hood plak. Dia mengambil jarak 100 meter. Kemudian menggunakan ANAK PANAH nye. Zuuupppp, terbelah dua epal yg baru diletak atas kepala perempuan asli tu. Dengan jobonye jugak... . si Robin Hood kata... "I AM ROBIN HOOD..."

Sedang mereka bertarung, lalu lah seorang penduduk lelaki orang asli disitu.

Dia merasa tercabar kerana dengan senang lenang nye pompuan kaum dia nak kena kawin ngan orang luar. So, atas rasa tanggungjawab, dia pun masuk pertandingan tu jugak. Dengan menggunakan sumpit dan jarak 150 meter, kini giliran orang asli tu plak. ZZZZUUUUUPPPPP... ... ... ... .!!!! PPRRAAPP.

Kena kepala pompuan tu dan mati. Dengan selamba orang asli tu kata...
"I AM SORRY... .!!"

25 comments:

CahayaMulia said...

hehehe.. cian pmpn tu..

L said...

hek3,, mmg sian.. =)

sugar2 kapas strawberry said...

hahahahahaha..btl2 klaka

CahayaMulia said...

by the way.. I AM CAHAYA.. hehe

L said...

sugar2>> hek3, yerh.. sy sedeh nieh cmner awk leey kelakar pulok.. huhuhu

L said...

cahaya.. sy tahu cik nuruL oooi..

peni anani said...

hahaha... polis tak ade ke dlm cerita tu

L said...

zmn dlu2 xder poliss laaaa. huhuhuhu

F.a.S.h.E.e.H.a said...

Hahaha. Kan tak memasal pmpuan tu mati. Hahaha!

L said...

kih3... tue la pasal..

iris syuhada said...

hahaha....lawak2 kesudahannye smua x dapek

Iris Asli said...

sorry naik lorry XD

L said...

iris>> mmg xdapek la den nk nolong nyeee.. huhu

L said...

Iris Asli>> lol... huhuhu sorry strawberrry.. hek3

cik cumy hazel said...

WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA...!!! TINGTA AMIR RAJA LAWAK, I'M SORRYYYY....!!! WAKAKAKAKA HAMPEH

L said...

keh3,,, lol!

♥e'in♥ said...

hahaha.. sengal je..

jelah said...

zackey....!!!dh pndai la skrang....

encek a.k.a PUAN joliey said...

cerita ini sedayh la.. :'(

ManjaIxora said...

hahaha.. hilang ngantuk.. hahahaha

L said...

jelah>> pndai gapo nyer???

L said...

ein>> hek2 sesengal bdn...

L said...

puan joliey>> ahaks>>> mmg sedih pom la awak..=)

L said...

mnajalxora>> hek3,, hilang ngntok pom!

Solihin Zubir said...

hahaha... i'm soryy.. senang je dye..