Friday, December 3, 2010

Pelancong@Pelacur??

Seorang pelancong singgah di sebuah hotel pada tengah malam. Pelancong itu meminta pekerja hotel memberikannya sebuah bilik katil single.

Tiba-tiba pelancong itu terlihat seorang gadis cantik dan seksi di lobi hotel. Dia meminta diri dari pekerja hotel untuk bertemu gadis tersebut. Setelah beberapa minit, pelancong itu datang bersama gadis cantik dan seksi dalam dakapannya.

"Saya sungguh gembira bertemu isteri saya di sini," katanya kepada pekerja hotel. "Saya nak bilik katil queen size".

Keesokannya, pelancong tersebut pergi ke kuanter untuk membayar sewa hotelnya. Dia sunnguh terkejut kerana sewa hotel itu sebanyak RM3000. Dengan perasaan marah dia berteriak. "Baru 1 malam aku di sini, kenapa terlalu mahal?".

"Betul, tuan baru 1 malam, tetapi isteri tuan sudah 7 malam menyewa di sini", kata pekerja hotel kepada pelancong. Dengan perasaan malu, pelancong itu membayar menggunakan kad kreditnya.

p/s ahaks!! saper yg slalu g hoteL tue ht2!!

32 comments:

encek joliey said...

tak suke tido hotel..
keh keh keh

♥LyNnDa♥ said...

hah L...
uishh trus 300hengget terbng.,,
mlg2x nsb org tuh,,
eyh lin da amik award...heheheh

.:: Miu Miu ::. said...

haha.. 3000 tu.. nasib baik ada kad kredit, kalau tak..... :D

New Hope said...

sabahal khair

tido saje tak ape... x buat ape2 kan?

AWAS DEB KEMBALI

2+2=5 said...

hahahahaahah sengal citer nih..

L said...

encik joLie>>ahaks! xsuko pulok tdo hoteL, katernyer lah kan.. hahaha

L said...

Lynda>> adoss, malang2,, naseb tue bukan L,, kui3, ok3, amikla,, nt dh siap hbq nah.. =)

L said...

Miu miu>>itulaaah, naseb ade kad kredit. tu la psal nk menggataL.. huhu

L said...

new hope>> nk promote? siLakan..

L said...

2+2=5>> mmg sesengaL tuan bLog.. ados!

:~:Budak Degil :~: said...

hahaha...padan muke die...

boy™ said...

cara mudah untuk menaikkan trafik blog anda.. @ http://backlink10.blogspot.com

L said...

budak degiL>> ahaks!! mmg padam muka2 tuh.. huhu

L said...

boy>> ok L g tgk eeh

AngahSayang2314 said...

uittt sabar jer la.....

L said...

angah>> a'ah, sabar jek.. kui3

nur dhiya' aida said...

gler r...3000 terbang melayang layang senang sahaja

L said...

loz!,, dhlamer xnmpk dhiya.. a'ah bg2 mudh sekaLi..

tomatokering :) said...

hahahaha! XD

L said...

oit tomato basah.. hek3...

K I E R A said...

HAHA, padan muka hang !

princess~leeya said...

haha.. klakar.. serve him rite! =p

L said...

kiera>> adoi.. kater kat sper neeeyh, naseb xteraser.. huhu

L said...

leeya>> yarh,, serve2...

EDY said...

padan muka..wakaka..
kan dh kena..

~fiM-uNdefiNed~ said...

padan muke..sape soh gatal sgt!

Wan Gerrard said...

hahaha terbaik la bro ^_^

L said...

edy>> kui3.. padam muka?? pdan muker??

L said...

fim undefined>> mner gataL pom....

L said...

wan gerrad>> kui3 thx bro..

Ainiaa♥ said...

hahahha padan muke dye ahahahahah

L said...

kih3, padan muker saper.. =)