Saturday, April 28, 2012

Doa Pun TAK MAU?



p/s renung2 kan k.. huu. Insyaallah besok L akan hupdate sedikit ilmu disini.. So doakan L ada kelapangan masa.=)

22 comments:

Hanamiko Sakura said...

hihi..


suka entri ni.. :)

Sis AI said...

InsyaAllah.. Tu la yg kita jarang buat kat zmn yg serba moden ni..

Arra Ahmad said...

jarang sekali pada zaman sekarang..:)

dhiera said...

insyaallah~

TF said...

insyallah..jom sama-sama berdoa..utk kesejahteraan bersama

afzalsukasuki said...

yeah.kena bnyak berdoa, secara tak langsung utk diri kita gak :)

Niza Romli said...

Alhamdulillah...kita pun dapat sama.

jelah said...

jgn lupe doa tok ak...hahaha..

Telor Power said...

maksud secara diam2 tu dalam hati ker?

Tihara said...

janganlah lupa doakan untuk muslimin dan muslimat sekalian..kita bersaudara..aamiin

محمد رازيق said...

bro, pekaba?? lama dah x berblog aku ni.. hehe. apepun ak menanti entri hang.. jemput singgah blog, entri TERKUNCI

ieja amieja said...

assalam...
mohon berdoa utk kesejahteraan umat islam sejagat

aizamia3 said...

Alhamdulillah moga kita semua sentiasa berada di bawah naunganNYA..

Gen2Merah said...

Sama2 kita amalkan bsama2

Syakilla kebebeh said...

insya allah...sama2 lah kita amalkannya..:D

Selendang Merah said...

InsyaAllah..nice entri..Sedikit sebanyak dpt berdakwah..:)

[sutera kasih] said...

comelnya kartun tu :)

jgn mls berdoa..kan :)

CikUna said...

Alhamdulillah.. Amin..

Thanks L..

KhaiRin : anies said...

rs terharu tetiba

Ckin Kembaq said...

inshaAllah..amalkan sama2 naa.. ^_^

MulutPayau said...

InsyaAllah..sama2lah kita amalknnya..

Sarah Mohd Saleh said...

terima kaseh mengingatkan kami semua ;)