Sunday, April 8, 2012

Untuk Laki dan Perempuan


Baca dan renung-renungkan. amik iktibar .Kasihani kaum lelaki..

p/s huuu. sebuk sikit, petang td baru balik dari jungle tracking kat teluk bahang.. aah. letih2.. tido dulu..=)

23 comments:

Arra Ahmad said...

yelah kan.zaman sekarang orang dah tak peduli semua tu..

keri ikhwan said...

masing2 ada tanggungjawab.. sama ada lelaki /perempuan.
si suami/ayah kenalah didik anak isteri betul2..
si anak/isteri kenalah pandai jaga maruah diri dan keluarga.
barulah aman damai :)

Ckin Kembaq said...

setuju! smua ada tanggngjawab masing-masing.... ^_^

Tihara said...

selangkah membawa padah..nauzubillah..

KaK LimAh Si SupiR said...

nauzubillah

xila riston said...

gulp kesian ayah kan anak2 gadis...
sobss ayah pon kena main kan peraanan ;)

mie said...

sama2 kasihan...
hehehheee

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

oleh itu, jagalah diri wahai kaum wanita... hm... lama is xjungle tracking... juz mis da moment... sekarang bila la pulak nak rasai... lagi mencabar dengan ada anak kot (^____^)

Akue Achik said...

naunzubillah....

Liyana Zahim said...

Pnh gak tgur2 bnda ni tp ade yg jwb, pmpn btudung blm tntu ttup aurat kalo lengan tdedah, kai tdung tak ttup dada, baju ketat.. Susah gak nk preach org tak btudung kekdg.. Mgkin dorg igt tutup kpala tu sunat.. Ke cane?

Yatie Awang said...

tak mahu termasuk dalam golongan wanita begitu

[sutera kasih] said...

thanks sbb ingtkan :)

afzalsukasuki said...

betul aku setuju :)

Puan Besar Shag Yahaya said...

Anak yang sayang ayah, kena lah jaga auratnya. and vice versa :D

Noraim said...

tutuplah airat utk kurangkan dosa yg ditanggung oleh si ayah.

Hanamiko Sakura said...

termasuk apabila melangkahkan kaki keluar dari pintu rumah.. kena tutup aurat juga walaupun dalam kawasan rumah.. (peringatan untuk diri sendiri juga ^_^)

ieja amieja said...

assalam..
insyaALLAH...didikan yg betul x akan sia2..msg2 ada t/jwb sndr

Miss Xyz said...

InsyaAllah, sye akan jdikn ni pngjrn spnjg hidup, ecewah..

TiraPengemis said...

betul tue L...

#tirah pon da lme xpegi jungle tracking#

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Nauzubillah. Semoga kita semua tak tergolong dalamm golongan itu.

Owh, follow blog kamu~ =)

Juliet_iRa~" said...

opsss..kesian ayah sy kalau sy buat camni..

kena pastikan jaga aurat!:)

CikUna said...

owh.. no!!!

i love my BAPA... iskh..

HiDa said...

takut ble ingat semua ni... takut jika kerna diri ini akan memberikan keburukan kepada ayah dan juga saudara lelaki... minta di jauhkan..