Tuesday, February 7, 2012

Doa BerJemaah #2


Bismillahirrahmanirrahim. ya Allah ya tuhan kami, kau ampunilah dosa2 kedua ibu bapa kami dan ampunilah dosa seluruh muslimin dan muslimat yang masih hidup dan yang telah lama pergi meninggalkan kami. Ya Allah yang maha pengampun,sesungguhnya kami hambamu yang lemah lagi tidak berdaya , ampunilah segala dosa-dosa kami yang telah lalu. Berikanlah hidayah kepada kami untuk sentiasa berada di atas jalan yang benar. 
Aminnnnn.

42 comments:

Telor Power said...

amin.... :)

biela bell said...

amiinnn~
doa berjemaah lebih makbul..In sha Allah :)

L said...

amin..=)

Niza Romli said...

Aminnnn :)

KaK LimAh Si SupiR said...

amiiinnnnnn ^_^

visitme@FaTiN cOrNeR said...

amin amin..

semoga Allah memelihara level iman kita..

Akue Achik said...

Amin ya Rabb...

Faizal Ismail said...

amin ya Rabb

Nisa Greennnpanda said...

amin3~....

----- ----- said...

aminn.....


NINJA

ikatankasihku said...

amin~~~

keeya mustafa said...

amin ya rabbi amin ya Allah,,berikan kesudahan yang baik kepada kami di dunia dan akhirat,,bantulah kami mencari dan mendptkan rahmat dan berkat dari Mu..

mie said...

amin...
huhuhu

L said...

aminnn...=)

Sarah Mohd Saleh said...

mudah-mudahan termakbul.amin ;)

shedameor said...

amin ya rabbal alamin.

Tiramisu Fatiema said...

amin..moga dimakbulkan..dilindungi Allah selalu...insyallah

dhiera said...

amin

ayleencutegirl said...

amin untuk doanya..

p/s; L
nk tgk piccy kamu , nak tgk klon merlin ;p

L said...

hehe, malunyer.. sama jer,

CekbOlat-bOlat said...

aamiin.. suka bce doa ni =)

FasiHaH SupiaN said...

Amin...

Princess Nusy said...

Aminnn... =)

IntaNBerliaN said...

Amin...

Juliet_iRa~" said...

amin..:)

smoga L jd cikgu y cemerlang..hee

L sem berapa?ngah prac ke?

KhaiRin : anies said...

aminnnnnnnnnnnnnnnnn

L said...

kak ira, L baru tahun 2 degree.. huhu. awal lagi..thun depan baru prac..=)

Arra Ahmad said...

Amin..semoga ditunjukkan jalan yang benar.

xila riston said...

aminnnn :)

sea_lavender said...

Amin..Ya Rabbila'amin =) Moga kte sentiasa diberi petunjuk Allah..

O CIKTEDDY said...

amin ya rabbal alamin =)

oli-go said...

Amin...tq share doa ni ye..=)

Yatie Awang said...

Amin ya rabbal alamin..

dwaty said...

amin....

cinnamon.com said...

Aminnnnnnnnnn.

chemay said...

amin ya rabbal alamin.
:)

Ahmad Sabree said...

aminn... doa sangat penting dalam kehidupan org mukmin...

Juliet_iRa~" said...

profile fb?ahaha..

memandai je ek..;p

btw, thankss 4 the vote..huu

Eera Shera said...

ingat org lain dlm doa..amin moga dikabulkan ;)

susumanis said...

amin...L persana x dalam tahiyyat awal dan akhir bacan kita pun mendoakan semua muslim iaitu assalamualaina waalaa ibadillahissolihin..maknanya dan sejahterakanlah diriku serta mereka mereka yang beramal solih padaMU... so kalau kita solat semua mendoakan antara satu sama lain dalam solat..indahnya islam kan..so sapa x solat x dapek la doa ni hah..so pakat jaga solat lah ya..insyaAllah...

L said...

betul tu akak..=) jaga solat , maka dalam masa yg sma kita mendoakan kesejahteraan bersama.=) 2 in 1..

Lia Irdelia said...

Amin...

Berikanlah hidayah kepada kami untuk sentiasa berada di atas jalan yang benar.

:)