Friday, October 29, 2010

Ader ker??

sume blog yg aku lawat ade mender nuffnang tu.aku terasa mcm nk wat juge menatang tu,tapi aku tahu,sape la nk klik kan mde tu kan.aku je yg duk rajin klik kan org nye.bkn kne bayar pon kalo aku klik mde tu kan.so aku tak kesah sgt la men-klik mde tersebut.

bile aku merenung potret lisa surihani kat dalam internet td,aku terpikir.ade ke software mcm ni.

mcm mane?
software yg rajin untuk klik kan mende nuffnang tu.konon nye dia adelah anonymous yg dtg dr country laen2.setiap minit,dia akan melakukan xtvt meng-klik pada nuffnang tersebut.dia juga akan konon nye meningkatkan traffic blog tersebut lalu meyakin kan pihak nuffnang bahawa ramai yg dtg ke blog tersebut dan klik pada iklan nye yg mmg tah pape je kan.

bleh cepat kaye.nk beli rxz ni.cita2 ade,tapi duit tade.hoho~

sekian sahaje angan2 untuk hari ini.moga laen kali boleh berangan lagi ngan lagi mantap.

0 comments: