Wednesday, January 23, 2013

Jom P ramai-ramai



Assalamualaikum wbt. Sama2 lah kita berselawat ke atas junjugan mulia Nabi Muhammad s.a.w. Semoga kita sentiasa dapat syafaat daripada baginda. =) sapa2 yg area KEDAH or yg berdekatan, boleh la kita ramai-ramai berkumpul di Stadium Menanti alor staq kedah. Kalau jumpa L tegur2 erk. haha=P L nak konsi sedikit ilmu yg teak seberapa, dalam bnyak2 amalan , amalan yg bercampur dgn riak tidak akan diterima oleh Allah s.w.t. melainkan satu ni, iaitu berselawat ke atas Nabi Muhammad s.a.w. Jadi sama2 la kita meringankan mulut yg berat untuk berselawat ke atas junjugan mulia Nabi Muhammad. Semoga kita sentiasa menjadi umat yg nabi sentiasa banggakan.

31 comments:

profmie said...

slm maulidur rasul shbtku,L..
sama2 lah kita berselawat..

ewanthology said...

Salam maulidur rasul

aby said...

salam maulidur rasul L ..
sama2 kita perbanyakan selawat keatas nabi muhammad saw

aby said...

salam maulidur rasul L ..
sama2 kita perbanyakan selawat keatas nabi muhammad saw

ViSiTmE@FaTiN CoRnEr said...

salam Maulidur rasul sahabat..

Suraya Baharun said...

salam maulidur rasul..

mie said...

stadium menanti?
stadium darulaman tu ke?

Mek Onie said...

salam maulidur rasul sahabat :)

Lia Irdelia said...

salam maulidur rasul.
selawat buat junjungan besar nabi kita...

dhiera zainudin said...

Salam maulidur rasul

CikTeddyCorner said...

nasihat ringkas tp berkesan..terima kasih L :)

LiYa HaNiF :: said...

lama tk jenguk sini... akk bizi sikit hehe...

salam maulidur rasul...

Kakzakie Purvit said...

Selagi mampu bibir dan hati kita utk berselawat baik kita lakukan.

Allahumma solli'ala Muhammad..

new hope said...

jumpa di sana

KLIK jom turun himpunan 19 feb

sahromnasrudin said...

semoga kita terus bersegera berselawat kepada Nabi Muhammad SAW

Syazana Zainn said...

salam maulidur rasul L

#maaf terlewat :)

Unknown said...

ehhh update2 hee selawat byk2 jom :)

Eein Azryn said...

Ringan2 kan la mulut berselawat ke atas nabi kita. :)

NARDtheNERD said...

Salam maulidur rasul L.. Lama xupdate?

Ahmad Sabree said...

nak pergi tp L belanje kite boleh tak?
kalau nak send tiket jangan lupe inbox k .. hahahahaha
x apelaaa.. L pg r ..
doakan selamat pg & pulang

Mak Wardah said...

akak suka buka blog L...sejuk dada

Pondok Usang said...

Cinta Rasulullah SAW... Jom kita berQasidah L... =)

NARDtheNERD said...

update la.... :(

♥ Nana BamBam ♥ said...

I <3 Rasulullah
Allahumma solli'ala saidina muhammad :)

Tie HT said...

Assalamualaikum,

lama dah tak berupdate blog ni..

Aida Tamrim said...

Assalammualaikum & Salam ziarah 2013 ^_^ ..

Betul tu .. Dengan berselawat ke atas Rasulullah S.A.W jugalah dapat memberi kita kelebihan memperolehi syafaat dari Baginda di akhirat nanti ... Insya Allah .. Amin ... L pegi ke? Akk nk g jauh sgt laaa .. hehehee

P/S : Lama tk berBB ... virus 'M' dan kekongtangan idea melanda .. hmmphhhh *_*

Anonymous said...

Does your website have a contact page? I'm having trouble locating it but, I'd like to send you an email.
I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.

Also visit my weblog :: click here

m said...

let's salawat :)

Ahmad Sabree said...

LAMENYE X UPDATE ..
PERGI MANE L...?

HeNRieTTa JoSe said...

cantik header...suka rietta tgk...

PAk RUDI DI SEMARANG said...

Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di šŸ£PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBALšŸ£