Monday, December 17, 2012

Aku kongsi Bukan Aku Bijak.



p/s sama-samalah kita kongsi ilmu yg bermanfaat .. =)

23 comments:

Aisy Nasiha said...

betul ni, bersihkan diri dan niat perkara yang baik2 sahaja utk diri dan org lain..

Kayu Manis said...

sampaikanlah walau sepotong ayat..

Unknown said...

ilmu yang baik wajar di kongsi utk manfaat bersama :)

Unknown said...

ow macam tu....sangat terkesan dan menghargai tazkirah ringkas anda...

ewanthology said...

sama samalah kita

Mek Onie said...

sharing is caring,haa gitu :D

Dingdang said...

berkongsi ilmu apa salahnya.
nanti ilmu kita akan bertambah juga dengan izinNya.

Keri said...

betul3.. :)

new hope said...

betul,

Pak Lah jawab Ibrahim Ali Isu Haram

Telor Power said...

kan bagus kalau berkongsi ilmu. bukan nya nak tunjuk pandaai tapi just share. sama2 dapat manafaatnya


kan.

kurus said...

ilmu itu wajar di kongsikan bersama .. barulah ilmu itu berkembang ;)
dan akhirnya membantu kita ...

Ayuni said...

good quotes!

Bungasunti-Maternityandnursing said...

tapi ssh jgk kn? kdg org xnk dengar n lps tu kita jd mls dh nak ckp.

Anonymous said...

mengurangkan kebodohan pada orang lain.

cool~!

Unknown said...

insha Allah, ilmu tak permah berkurang bila kita kongsi. lagi besar pahala dan berkatnye adelah^^

♥ Nana BamBam ♥ said...

Dia suka kepada hamba-hambaNya yang bersungguh-sungguh mencari ilmu :)

Ahmad Sabree said...

niat & ilmu ???
kedua2 nye amat penting dan saling melengkapi ...
so, pasang niat yg betul & carilah ilmu kerane ilmu itu x ade penghujung dan ilmu x pernah tamat..

Ahmad Sabree said...
This comment has been removed by the author.
Eein Azryn said...

Kalau ada ilmu lebih kongsi dengan orang lain. Jangan kedekut ilmu. :)

ummiross said...

Terima kasih atas perkongsian, moga menjadi ilmu bermanafaat untuk kita semua.

Syakilla kebebeh said...

mari ikhlaskan hati berkongsi ilmu sesama kita...:)

Zehan Ilyana said...

=)

Lyaa Suriany said...

setujuuuu
xslh brkongsi benda yg baik.