Saturday, October 27, 2012

Suka SUki


Assalamualaikum. bosan dah study. saja nk berhibur hibur seket. =) meh2 pakat teka mana satu L..=P

p/s selamat menjalani ibadah korban..

27 comments:

CekbOlat-bOlat said...

yg tgh sapu sampah kat blakang tu . heheh

♥ Nana BamBam ♥ said...

ermmm mane ek? agag2 lolz yg mane? huhu

naim said...

yang pakai spek mata+ topi.. :)

Syarafi[skyforce331] said...

dalam cengkerang tu...haah :P

visitme@FaTiN cOrNeR said...

nie mcm kat bukit bendera ja.kn?? L ada dekat belakang kamera..hihi..

Knor said...

yg duduk kat depan sekali tulah...bju kuning..kann..kan..kan

khairul said...

aku rasa yg tengah pki baju kuning hitam tu...

L said...

Knor+Bro Khairul- hehe. =P

new hope said...

letak gambar kt tepi tu hensem, knp yg betul x pun? kecewa huhu ^^

KLIK makan atas angin, agenda yang melemahkan bangsa sendiri

Kamariah Awang said...

Teruskan jadi halimunan. Hahaha...

tirahzairi said...

tue die L....tue ha...tue la...

InGkLate said...

bro mn satu..haha.. br timbul blk.. =]

Eein Azryn said...

L yang tengah ambik gambar ni kan? Hehe.

dwaty said...

yang pakai baju kaler kuning... tapi ada 2... ermmmm yang mana satu erk???

ieja amieja said...

pastinya salah sorang yg berjanggut tuh..tp ramai yg berjanggut la plk..mana satu erk..

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog niechat boxpakjoe x kira k hahah ,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

KorN said...

nak teka x pandai. yang pasti, kau salah sorang dalam gambar ni. ekekeke

ganupure said...

kapten...yg contol macho tu..

Ckin Kembaq said...

tak pandai nak teka..hehe =)

Syazana Zainn said...

rasa yg ujung baju ijau kot :p

sabry oppa said...

singgah sini..lame oppa x singgah sini... rindu nak bace entry kat blog ni...

Lia Irdelia said...

yg bju biru tu?.. hahhaha

profmie said...

sushlah nk teka..
aku ase kO yg duk blkg skali pkai bju kelabu..xpun msti ko yg tukg amik gmbr ni..huhu..btul x??
hehe

Pn. Sheila@CC said...

hehe... suspen gambar ni...

sabry oppa said...

bnyak sgt nak teka ni.. yang mane 1 pun susah nk ckp.. tp firasat kuat katekan yg LOL baju kaler ijau ..

fatihah azemi said...

haha..bapak lucu reader kau teka kau L ;p

beb, teruskan jadi halimunan..kot la jadi inche gabanna versi L ke..lol ;p

Myra Jay said...

Adakah yang pakai topi biru?