Wednesday, March 7, 2012

WW


Perebutan Kuasa Besar!!!!

30 comments:

Puan Besar Shag Yahaya said...

HAHAHAHAHA :D Coolio gila lah gambar ni !

naim said...

:P

hebat2

http://pemudattbc.blogspot.com/2012/03/ustaz-azhar-idrus-rm27000.html

Cik Lia Lomi said...

memang perebutan kuasa ni..ishishish..

Cik Lia Lomi said...

memang perebutan kuasa ni..ishishish..

Tihara said...

nasik kerabu kak yah jugak yang menang di hati..kui kui kui :D

Akue Achik said...

wahahahaaa..pehal nmpk muda je owner kfc tu?

TERBAIK!

khairul said...

haha..agak2 sapa akan menang

intan_blur said...

terbaikkk...!!
morning beb

sya hassan said...

alamak.. xpepasal gaduh lak KFC dgn McD.. hihi terbaik la.. ngee~~

epaa chenta said...

haha. mana jumpa ne?

delarocha said...

rebut apa tu

delarocha said...

rebut apa tu

MulutPayau said...

agak2 sape laaa yg menang ya.....???

dwaty said...

saya sokong kepsi...

Yatie Awang said...

akak pun nak kfc sbb md tak ada kat tempat akak heheee

New Hope said...

Salam,

kiter suke3 McD harap2 aaron aziz sggup belanje kiter d McD

KLIK:IPAR TAJUDIN MENANG 36 BULAN GAJI

Gen2Merah said...

hahaha.. ini bukan lagi persaingan sihat... nampak macam bersaing secara jahat je... hihi

dhiera said...

uishhh..

Arpiiz said...

memang smart lah gambar ni..^_^

..::SangRatoo::.. said...

hehehe sian..sampai koyak²..berebut punya pasal :P

sabry oppa said...

hehehe..

nice :)

like ")

dear yayah said...

pergh.. btol2 gaduh ke apa ni?

dear yayah said...

pergh.. btol2 gaduh ke apa ni?

visitme@FaTiN cOrNeR said...

hahaha..apa2 pn keluang man lg power!

aiman fanboy k-pop said...

erkkkkkkkkkk..........dasyat2... ="

anamizu kaito said...

keluang man! nasik kerabu kak yah stylo! kehkehkehkeh =P





luv,
cik ana

[sutera kasih] said...

wahhhh...perlawanan hebat ni hehe

c'axoera ヅ said...

mekdi lawan kepci hahahaha

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehehe dah macam joker plak di mcd tu

Phillips said...

saya sokong kepsi...