Monday, April 25, 2011

KONPIUS

pergh!!! adoyai... alhamdulillah,,, ak telah berjaya bertungkus lumus menyiapkan 3 potfolio!!! ahaks!! ader la maser seket nk tengok2 belog neeeyh.. boleh la kongc2 citer seket ngn korunk kan.. wuawua!!!! dulu ak lelaki... sekarang ak pun lelaki... dulu ak ader awex sekarang ak pon ader awex.. aper kejadah nyer neeyh! stop3. sebenarnya ada satu mender yang mengkonpiuskan ak sesangat sngt... alaaahai.. aah. blank. 

 ----------------------------
KENAPA
WHY
LIMAZA
---------------------------
ayam jantan xbertelur??
p/s tolong jangan layan entry neeyh!! haha

Saturday, April 23, 2011

Aku Kembali !

wua!wuA!wua!!!!! adoi... ak engat baru jer sehari ak tinggai kan belog ak, upenyer dah berhari hari. aodsh!!! dah berusang dah koot!!! hampeh betol! saper tuan belog neeyh? xda sivik langsung!!! sori to oL my fwen, ak sebok sejak akhir2 neeeyh!! Insyaallah ak akan terus dalam dunia belog ini!! cahiyok!! kembali pulang mr L!!

Tuesday, February 8, 2011

JIka Ak seorang Pengetua!

Jam sudahpun menunjukkan pukul tujuh pagi. Zack masih lagi berdengkur.
Ibunya pun segera mengejutkannya untuk ke sekolah.

Ibu: zack...zack...bangun nak, pergi sekolah, nanti kamu terlambat.

Zack: Alah mak... Zack tidak mahu pergi ke sekolah!

Ibu: Apa, tidak mahu pergi sekolah?! Baik... Zack berikan emak dua sebab mengapa 
Zack tidak mahu ke sekolah. 

Zack: Semua murid-murid tidak suka Zack. Guru-guru di sekolah pun tidak suka pada Zack!

Ibu: Itu bukan alasan bagi Zack untuk tidak ke sekolah. Cepat, bangun sekarang! 

Zack: Baiklah, sekarang emak pula berikan Zack dua sebab mengapa Zack mesti pergi ke sekolah. 

Ibu: Eh...eh...bertuah punya anak! Zack dengar baik-baik, pertama Zack sudah berusia 
lima puluh tahun. Zack PENGETUA SEKOLAH!!!


Monday, February 7, 2011

Borink itu membosankan!

waaaa, penah x rasa bosan ?? mak datok.. filer bosan laaah kali neeeyh.. kelas td pom ak ngntok jerk,, nulut terbuka mata tertutup.. haaaai. cikgu2, aper nk jd neeeyh, hahaha. haaai. penyakit ku dtg balek, ini lah terjadi biler elaun xmasuk2 g neeyh... aper pom kawei xleh pk.. asik duet jer dlm mater neeeyh.. mata duitan ka g2?? xkot kan.. haaaai... tolonglah maktab oii... mana kemanusian mung.. sabo jerla! pheeewit! k lah bai, tatatitittutut masa utk mkn! ~lol~

Sunday, February 6, 2011

Ustaz Shamsuri


1. Dulu OK Sekarang KO
http://www.mediafire.com/?awqybuxbjsm

2. Ganti Nyawa
http://www.mediafire.com/?zakmdeaonba

3. Golongan Dikasihi & Dibenci Allah
http://www.mediafire.com/?ndy1vwvijwe

4.  Gulai Ketam Adat Tetamu
http://www.mediafire.com/?eejpck3z1r9

5. Guru Quran
http://www.mediafire.com/?ecyxgyycctx