Tuesday, January 31, 2012

Sapa kamu!!!

48 comments:

agak masalah said...

semua xnak mengalah. adoi. tanpa izinNya, xde la semua benda2 ni

L said...

huhu, a'ah, semua nk ngaku cipta.. huhu

Tiramisu Fatiema said...

betul Allah hok cipta semuanya..pencipta teragung..dah banyak kan..penyampaian dakwah macamnie..simple tengok lukisan org senang faham..banyak yang ambil petikan kata2 Ustaz Azhar..suka loghat ganu die..huhu

هانيم إرشاد said...

setuju. owg putih sume igt dye yg cipta sume tuw. Allah is everything!

shahdiana said...

Allah Maha mencipta & mematikan

keri ikhwan said...

kesian benjamin frnkln, tak pasal2 dia kena.. haha...

kreatif gila sape yg terfikir idea camni... :)

Telor Power said...

terbaek......A++++

Ct Aja said...

mmg SATU je jawapan yg tepatkan.... terbaikkk.....

L said...

huhuhu.. entahla.. credit too google.. hik3

terjumpa jer

Paris Lipton said...

ostad jgk yg terbaekkk

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! said...

segalanya milik Allah s.w.t.

keeya mustafa said...

pahang boh! :)

sahromnasrudin said...

dari Allah kita datang, kepadaNYA kita kembali

dhiera said...

hakhakhak... kan dah kena ceramah. tak payah nak menang kan sangat diri tu. teknologi dicipta oleh manusia tapi manusia dicipta oleh Allah. dengan izin Allah semuanya berlaku..
terbaek~

saniah said...

bangga tgk anak2 muda skrg yg dah pandai memilih..moga hidup diberkati Allah hendaknya..amin

biela bell said...

betul tu..Allah beri ilham pada seseorang untuk mencipta sesuatu untuk kegunaan dan memudahkan kehidupan kita didunia.jADI, sama2lah kita bersyukur dan mengagungkan Allah yang Esa. Dia Pencipta segala sesuatu. :)

Tihara said...

wahh..nice,.. :)

HazwanDotCom said...

Allah yang Maha Berkuasa ke atas sesuatu...

Cikgu Ma said...

wallahu 'ala kulli syaiin qadiir...

Noraim said...

sesungguh nya Allah yang mencipta semuanya :)

ieja amieja said...

sapa lagi terror?? sume nak ngaku pandai..ALLAH mencipta manusia yg diberinyer akal utk berfikir..

epaa chenta said...

terbaekkk (:

Mohd Norafzal said...

we are nothing.. Allah is everything. Maha suci Allah :)

Hanis Azla said...

tanpa izin Allah.. semuanya takkan menjadi.. Subhanallah..

intan_blur said...

setuju..org putih kan..tau nak menang jek..

Izan Ishak said...

masing2 mengaku hebat... tapi mereka lupa, Allah Yang Maha Berkuasa...

Deru Ombak said...

Siapa pun kamu, semuanya dipinjamkan. Allah Akan mengambil semula semuanya. Titik.

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hahaha last si ustaz gk jawab.. haha

Papa Mifz said...

Allah maha berkuasa...

Arra Ahmad said...

Allah Maha berkuasa..Dialah segalanya.:)

visitme@FaTiN cOrNeR said...

semart UAI..hehe..lps nie lukis ustz Don pulak..hehe..

*sy xknl sepupu L yg nm marfuzah tu..batch lain kot..hehe..2007 sy dh f5 time tu..

L said...

ooohh, tua dah la .. huuu sepupu i muder lagi,, kalau g2 kenal x Ari(boy)???

Bobo said...

nice! spe buat ni? mmg terbaik! :)

chemay said...

nice one!
:)

LadyBird said...

betul2.. siapa yang buat semuatu kalau bukan Allah..

dwaty said...

pahang...

khairul said...

walaupon lawak tp penuh dgn pengertian dr ustaz Azahar ni

sha my heart said...

ya, ALLAH lagi hebat. Maha Hebat

nur ika said...

yaa..btol..yg ni sebenarnya..^,^

KizZ said...

Like like like like..

Istighfarin.com said...

aku bersukur sudah di undang membaca artikel ini...
Selama ini aku menyimpan dendam pada orang-orang hidu di bali yang telah mengeroyok ku, aku tak ada salah. mereka ada 7 orang dan mabuk semua. aku cuma tak sengaja menatap matanya, mereka bilang aku menantang. Aku dihajar, di keroyok, motorku dirusak. Sakit hati ini bila mengingatnya, saya bahkan berencana untuk membunuh salah satu orang-orang hindu. Memotong kepalanya, lalu menggantungnya di lapangan... Tapi setelah membaca ini, hatiku jadi tenang dan hilang rasa dendam. Terimakasih ya rosulullah, kau memang panutan kami, terimakasih penulis

[sutera kasih] said...

meaningfull gambar tu..

L said...

istigfarin, alhamdulillah mas. tima kasih sudi baca.. balas dendam ini bukan amalan kita..=)

Ckin Kembaq said...

kena sedas.. ^_^

acheeqa farhana said...

Allah is everything :)

KhaiRin : anies said...

tu yg ramai lupa

~SaL IjOu~ said...

sgt suka gaya ceramah ust Azhar~ =)

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

Pehe,pehe ... I like this emtri !! ^^