Wednesday, September 12, 2012

Langkawi


Assalamualaikum w.bt. Alhamdulillah hari tamatlah perkemahan unit beruniform. Letih memang letih. Ditambah pulak dengan masalah yg tiba2 muncul. erm. "Ya Allah, Aku malu untuk meminta pada Mu dengan segala dosa yang telah ku lakukan, Tapi hanya Engkau sajalah tempat ku meminta, Ya Allah, kuatkanlah aku..... " Besok L ada program anak angkat+big(bina insan guru) di Langkawi.. 3hri 2mlm. oOOoooOOOO. Banyak Baju ta sempat basuh. Tapi nasib baik ada orang tolong basuhkan sikit. =) Insyaallah pagi2 lagi besok L angkat berangkat ke sana. Kalau jumpe sana tegur2 la erk.. =P nak cekelat tak? Daim? Kisses? huhu Doakan perjalanan aktiviti kami di sana. Seandainya jodoh kita panjang, insyaallah nt kita jumpa lagi.. Kalau ini post terakhir L, L minta maaf dengan semua senadainya terkasar bahasa, L hanya melawak dan tak berniat untuk menyakitkan hati sapa2. Ok Selamat menjalani kehidupan seperti biasa. L doakan kita semua berjaya di dunia dan akhirat! Sebelum berkahir arena persuratan ini, marilah kita sama2 berselawat ke atas junjungan mulia Nabi Muhammad s.a.w . Allah2.. bye.=)

p/s mood: sedih

15 comments:

Tihara said...

Assalamualaikum L, best nya g langkawi..akak tk penah gi sana.

Nurrul said...

Semoga segalanya berjalan dgn sempurna..^^

*nak2.. adik nk chokelat banyak2.. heeee ^^

new hope said...

salam,

gud luck

KLIK objektif PPSMI untuk kuasai sains matematik bukan komunikasi BI

Cikgu Ma said...

ni cikgu pismp ka? nk toblerone dgn kisses...hihi

Rai Ourkizuna said...

nak ikottt...nak cokelat banyak2.. hahaha..

jgn sedih2 ye..

Sya Kiffli said...

welcome to langkawi L...sya follow u..:)

ieja amieja said...

nak cekelat..nak cekelet..
last pegi sana 6 thn lps..woo lama sgt tuh!!teringin jgk kesana lg tp ongkosnya x penah cukup..huhu
selamat bertugas

Knor said...

seronok..nak daim..:)

new hope said...

salam,

lama tak pergi langkawi

KLIK guru akan jadi profesional berprestij AKHIRNYA

visitme@FaTiN cOrNeR said...

setiap ujian ada pnyelesaianya.bykkn berdoa..

btw, nak cokolat!!! bhahahaha..

Edy Fee said...

jauhnye cari kelarga angkat smp ke langkawi.hehehe

chot ok..! said...

lamanya sya tak p langkawi tu..

http://chot91.blogspot.com/2012/09/ceritakubahagiakukebahagiaanku.html

khairul said...

ngat nk p Langkawi weekend ni ..tp sibuk skit

dear yayah said...

Langkawi dkt je ngan Perlis.. tp dah lama x pergi..

sori, dh lama x singgah :)

Eein Azryn said...

Saya tak pernah pegi Lanngkawi. Belum ada rezeki lagi. Hehe. Nak daim nak daim. :D