Tuesday, August 7, 2012

2 in 1




Gambar pengganti Tulisan L yg panjang..=) Selamat berpuasa!!! Moga puasa kali ni lebih baik dari yg lepas! Allahuakbar!

40 comments:

keri ikhwan said...

adoi. aku masih tergolong orang yg malas -_-

Arra Ahmad said...

sgt tepat..:)

profmie said...

terbaik....hrp dpt manfaatkn nya kalini..

legendary wariner said...

Ya!Dan petunjuk Allah tu ada di mana2 pada bila2 masa. Beruntunglah org y memperolehi dan mencarinya sgt rugi org yang mengabaikannya.

Anum said...

setuju2

Knor said...

agreed :)

khairul said...

adakah Ramadan kali ni kita terpilih utk mendapat hidayah ?..sama2 lah kita renungkan

Cik Asma BLuppy said...

insyaALLAH kita dalam golongan yang terpilih...:)

Akue Achik said...

mungkin bukan milik sy..

L said...

aku achik-kenapa berdoa begitu? aish

Iffah Afeefah said...

nak abis da kan ramadan

naim said...

Terbaik bro..

Terima Kasih noh..

http://pemudattbc.blogspot.com/2012/08/dah-solat-tetapi-masih-buat-dosa.html

afeb pilah said...

marilah beramal!

QueeN TerataI said...

sendiri tahu diri sendiri terletak dlm golongan yg mana... :)

Kakzakie said...

Kena selalu berusaha utk jadi yg lebih baik..

HiDa said...

insyaAllah... sama2 kita doakan moga kita menjadi antara insan yang terpilih..

Iefa Ujang said...

sangat setuju . kdg2 kita xsedar yg kita selalu perlekehkan amalan org sedangkn kita xthu ape yg selama ni dia buat tp kita xnmpk . :)

dwaty said...

insyaALLAH...

Bulan Syurga Firdausi said...

yup naam ahsanta :) asif jiddan lame x singgah sini :)

LadyBird said...

huhuhuhuhu.. terasa seperti terkene4 pd btg hidung sdri.. tetapi smg Allah memberi ruang untuk merebutnya.. :(

Aishah Jahirah said...

saya agak malas...up bagi rajin...

Tihara said...

moga amalan kita semua diredhai Allah S.W.T :)

Pn. Sheila@CC said...

InsyaAllah... smg hati kita sentiasa lembut utk beribadah...

tirahzairi said...

selamat menghabiskan sisa2 ramadhan L

ummiross said...

Semoga Allah memberi kekuatan untuk kita terus istiqomah. Selamat berpesta amal ibadat ye L..

Nurrul said...

Hmm , lagi beberapa hari lagi Ramadhan akan meninggalkan kita :/

sedihnya , sayang sangat nak tinggalkan bulan ini..

♥ Nana BamBam ♥ said...

Insya'Allah, harap kita akan mendapat lailatul Qadar kalau dengan izin Nya :)

SangRatoo said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin utk L sekeluarga :)

-jue, ajib & aaron-

Mila Ahmad said...

buat sesuatu tu biarlah ihklas bukan dipaksa kan ?

Edy Fee said...

kalau dapat mmg bersyukur giler

♥ sitifarhana ♥ said...

salam ramadhan jugak...smoga2 kita memanfaatkan hari2 terakhir bulan rmdhn ni...insyaallah..

Cik Asma BLuppy said...

insyaALLAH.....:)

Cik Asma BLuppy said...

insyaALLAH.....:)

Edy Fee said...

selamat berpose n
kunjungan sempena raya

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

TF said...

insyallah..selamat hari raya..:-)

Nisa Greennnpanda said...

Salam L..

Slamat ari raye..
maaf zahir batin ye.. XD

Eein Azryn said...

Selamat Hari Raya. :)

LadyBird said...

salam.. lamanya menghilang :)

visitme@FaTiN cOrNeR said...

xda entry baru ke??

slmat hari raya L!!

Pondok Usang said...

rindukan... semoga kita ketemui lagi =(