Friday, November 30, 2012

Renung-Renungkan


p/s sila kumpul token akhirat.

15 comments:

faraherda.razalan said...

Insya-Allah...

QueeN TerataI said...

xdpt sedekah dengan kewangan.. sedekahlah dengan senyuman.. sedekahlah dengan doa.. ye tak? Kalau kurang kemampuan RM0.10 pun boleh sedekah... asalkan niatnya ikhlas... ;)

Aisy Nasiha said...

betul ni... sikit pun tak pe, tapi berkat daripada banyak tapi niat tak ikhlas..

Nurmujahidah Ismail said...

orang tak berapa nak baik kot rasa macam ni,,

Ezna said...

ehmm....tak payah kira kaya, yang biasa biasa ajer pun boleh bersedekah setakat yang termampu...

Anum said...

insyaallah

fiza said...

In shaa allah. Senyum pon sedekah juga kan ☺☺

Kakzakie said...

Banyak cara utk bersedekah. Kalau dah kaya bukan aje sedekah kena zakat tu jgn lupa...

Aishah Jahirah said...

btul ckp kak zakie banyak cara utk bersedekah.bukan dgn harta je...





Rapunzeel Cikilolo said...

bila-bila masa dan di mana saja kan?

MawardiYunus said...

saya x cakap.. huhu

HiDa said...

kurang cerdik jika begitu pemikirannya... :)

khairul hassan said...

bersedekah la setakat mana yg termampu

show lagi..http://www.gilamodified.com/2012/12/the-library-opening-ceremony-autoshow.html

♥ sitifarhana ♥ said...

makin byk kite bersedekah, makin murah la rezeki..

tak kira la miskin kaya, bersedekah lah..tangan yg mberi lbh baik dr tangan yg menerima :)

kakchik@ella said...

Betul tu L. Tak perlu tunggu kaya untuk bersedekah. Sikit pun tak apa yang penting Ikhlas.