Tuesday, February 8, 2011

JIka Ak seorang Pengetua!

Jam sudahpun menunjukkan pukul tujuh pagi. Zack masih lagi berdengkur.
Ibunya pun segera mengejutkannya untuk ke sekolah.

Ibu: zack...zack...bangun nak, pergi sekolah, nanti kamu terlambat.

Zack: Alah mak... Zack tidak mahu pergi ke sekolah!

Ibu: Apa, tidak mahu pergi sekolah?! Baik... Zack berikan emak dua sebab mengapa 
Zack tidak mahu ke sekolah. 

Zack: Semua murid-murid tidak suka Zack. Guru-guru di sekolah pun tidak suka pada Zack!

Ibu: Itu bukan alasan bagi Zack untuk tidak ke sekolah. Cepat, bangun sekarang! 

Zack: Baiklah, sekarang emak pula berikan Zack dua sebab mengapa Zack mesti pergi ke sekolah. 

Ibu: Eh...eh...bertuah punya anak! Zack dengar baik-baik, pertama Zack sudah berusia 
lima puluh tahun. Zack PENGETUA SEKOLAH!!!


15 comments:

paradoks hati said...

LOL :p

Nonie said...

ish..ingtkn budak2 mlas g sekolah..hihih

Syed & Yuss said...

Lolz!

secantikmanis said...

hahah cis terkena cerita hangitttt

Daniela said...

kekekek
lawak! rupanya dia cekgu besar

ManjaIxora said...

hahaha..

.amena. said...

pengetua yag tak digemari.hehe

Woofer Storm said...

lawak gile zack ni..malas nak gi kelas ea..tak baik tu tau...heee

folow sni^

SyAE SyEa said...

smart..gelak guling2 :)

AnNa FaRHaNa said...

hahaha....lawaklah....hahaha..

cik kite said...

aik dh tua2 bangke pon mk jugak ke yg kene kejut? heee......wife die mane L?

L said...

huhu, dier xder wife lagi,,, huhu. cik kiter boleh la tlg dier cr wife ker, atopon cik kiter yg jd wife dier,, huahua

Aisyah Thaqif said...

kim salam banyak2 kat pengetua tu ye . cakap aisyah give 5 ! haha . boleh jadi geng sehidup ni . taon ni saja dah 6 hari ponteng skolah ~ lalala ~

Wan Gerrard said...

lol, malas giler pengetua tu :P

Arra Ahmad said...

pengetua rupanya.:)